Uppifrån!

Helloj! Hoppas att alla inte har de lika regnigt som det är här..de slutar icke att regna!!

Gårdagen gick bra, kom från jobbet och åkte in till Kungsgatan och Löplabbet. Vilket bra ställe säger jag, dom var jätteduktiga och kan verkligen sin sak! Provade fyra par skor som passade min fot och hur jag positionerade fötterna när jag sprang..och dom jag valde är både sköna, snygga och svindyra! :p Roligt att dom har Tjejbutiker.. Medans jag var i butiken började det ösregna, och de gör det fortfarande.

Jag köpte med mig Sushi hem så jag hade 3 påsar och sen kom jag på att jag var tvungen att handla så jag balanserade 4 påsar och ett litet paraply i ÖSregnet. Sprang upp och bytte om till mjukisar, regnjacka, stövlar och ett stort paraply och sprang och hämtade mitt H&M paket :) Massa roliga saker, men hälften åker tillbaka. Allt var sååå stort! Men de var lika bra de.

Är iaf jätteglad över mina nya skor, nu hoppas vi att de slutar regna så man kan använda dom också!!!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0