Regnet är tillbaka!

Jag hade sådan tur när jag skulle gå till jobbet/bussen..de slutade regna precis när jag gick utanför dörren, och de ser ut som det börjat nu igen! De är bra att de regnar när man jobbar - då längtar man inte ut ur buren. Men som sagt är det min sista arbetsdag idag, har planer i helgen men hela nästa vecka är fri..

Gårdagen hos Helena var mycket trevlig, vi åt hemmagjord pizza till middag och fick kladdkaka till efterrätt med hallon och grädde *Mums!* Sen laddade vi ner lite filmer - vi hade dock lite tekniska problem. Men vid 21 satt vi på Guldkompassen och den var riktigt bra enligt mig...Helena somnade 700ggr men hon hade ju varit uppe sedan 04 också :p


 

Kommentarer
Postat av: Priscilla

The golden Compass har jag sett :)

2008-08-08 @ 18:46:45
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0