Puh!

Det har varit en precis lagom dag..intervju, shopping, träning och på toppen väldigt god sallad till middag. Var på ett spinningpass vid 17.30 och de var super, musiken kunde dock vara bättre..men man såg över till det nya danspasset och de såg verkligen jätteroligt ut - de blir de passet på tisdag (eller jag kanske jobbade på puben då?!) Oh well de ska iaf provas på. Lagade mig en champion- och fetasallad när jag kom hem, de ni! Championerna stektes i smör, vitt vin och en skvätt vatten. Sen blidde de sallad och tomater och lite citronolja till det :) Superduper och väldigt snabbt!

Imorgon blir det pluggning på något cafe..sitta och läsa inför kommande kurser, mycket lättare att vara någon annanstans än hemma som man lätt tröttnar på. Sen väntar jag främst på ett litet samtal så jag vet vad jag ska göra i helgen.

Nu - Amerikanska valet Konventen! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0