Lördag

Goddag!
Vaknade för några timmar sedan och har varit jätte produktiv. Tro det eller ej men jag har dammsugit hela lägenheten..jag blir som manisk när jag väl satt igång så nu är det riktigt fint här hemma. Mitt problem med dammsugaren är att jag inte tycker om att ta ut den från städskåpet - måste vara för jag alltid brukade få saker i huvudet när jag öppnade hemma bland alla moppar och konstiga saker (rengöringsmedel och sånt strunt).

Har även vakumpackat tre täcken och en kudde...så jäkla perfekt när man har lite plats! Birgitta köpte spec.påsar på marknaden och så fick jag en stor (tre täcken) och en liten (en kudde). Snabbt och smidigt med dammsugaren och nu är dom pyttesmå! 
Idag så ska jag lämna glas på insamlingen, ev lämna in kläderna till st.erikshjälpen, åka till IKEA och köpa klädrullar - jag måste ha nu nu nu! Sen blir det nog en promenad ute eftersom Friskis har stängt idag! Ikväll så är det krashing pågång..
Super Pack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0