Kurslitteratur..

Usch..dagen är kommen! Jag ska beställa mina kursböcker så att jag har dom när jag kommer tillbaka till Kalmar om två veckor. Lika bra att ha det avklarat så man vet att dom verkligen är där. Visseligen så är det distanskurser och man får planera pluggandet själv, men jag vill kunna strukturera böckerna och ha lite koll på dom innan man dyker in i dom. Många böcker blir det..förhoppningsvis är det lika intressant som jag hoppas :)

Internetbokhandlarna nästa..och x-antal tusen senare! Tur att man kan sälja dem vidare senare :)

Adlibris eller bokus vad väljer du?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag beställde böcker från adlibris för 1800 kr för någon dag sen.. hoppas att dom kommer snart :) bokus är dyrare..

2008-08-17 @ 01:50:13
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0