I Kalmar

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en sommar i storstaden! Har längtat de senaste veckorna efter mysiga Kalmar ochh brudarna så det är skönt att vara tillbaka. Man vänjer sig snabbt med att ständigt umgås med folket och när dom inte är där är de riktigt tråkigt..men nu är de tillbaka till det normala.

Igår köpte jag nya datorn - dom hade bara en kvar och den köpte lille jag! :) Den är underbar och jag är så nöjd så, I love it. Den är perfekt för mig eftersom den både är lätt och liten. De enda el-inköpet jag har nu är en ny datorsladd eftersom den är helt borta :( Och nu har jag massa bilder jag ska framkalla och sätta upp i ramar på en hel vecka.

Hoppade upp tidigt imorse och släpade med mig mina väskor (rullväskan, bag, datorväska med två datorer och en stor handväska) och kom med 07.26 tåget och var på centralen i runsningen 25 min senare. Köpte mig en bagett, en kaffe och bulle och begav mig till bussen. 6h på bussen senare efter tidningsläsande och tittande på SATC på datorn (underbart). Tog en taxi hem och pakade upp innan jag mötte upp Annica och Tina för en fika på Skafferiet..mums!

Ikväll - lugnt och skönt!
Imorgon - Ikea, träna på Friskis och storhandla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0