Helgen

Gårdagen spenderades i stan med kompisar, det var väldigt trevligt. Jag träffade Cagla och fikade efter att jag tagit tåget upp från landet. Vi satte oss på Café 60 tills det blev för kyligt...lagom till alla affärer stängde dock :p Men vi strosade runt på Souk och Åhlens innan jag var tvungen att springa iväg och hämta ut biobiljetterna till mig och Frida.

Vi gick och såg Mamma Mia på Saga (dom har supersköna stolar!) vid 21.15. Filmen var DEN BÄSTA JAG SETT! Verkligen helt underbart...vi satt och sjöng med och njöt av musiken. Den hade allt en film ska ha - romantik, humor och drama drama drama. Jag kan rekommendera den väääldigt starkt helt klart!

J J J J J

Nu är jag hos mammsen efter en dag på stan med Hanna. Vi spanade in mitt kommande datorinköp (den jag la upp bild på tidigare) och tog en fika på Espresso House vid stureplan..trevligt och skvallrigt som vanligt!!! 

Nu är det mat...Ciao 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!



Hittade dig när jag sökte på marknadsföring/kalmar på google. såg att du pluggar i kalmar? ska flytta dit om en vecka och börja på marknadsföringsprogrammet i höst :) pluggar du också marknadsföring?

2008-08-17 @ 01:48:33
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0