From London

Hi!

Nu är det våran sista kväll i London, det har varit några underbara dagar med superbra väder och verkligen fullt upp. Vi har sett hela London och knatat, åkt buss och åkt tågen (massa olika!) det har varit jätteroligt :) Shoppat har vi gjort, mest på Primark såklart...köpt en full påse med underkläder, kjolar, tröjor, skor och jag vet inte vad för under 1000:-. Sen idag har jag köpt en underbar väska för £20 på en marknad. Full raport kommer!

Tack så jättemycket för alla gratulationer på födelsedagen, har inte svarat på några SMS så känn er inte ignorerade - jag blev jätteglad!!

Greetings from London
/Jojo


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar ingen mailadress på din sida och undrar därför om du skulle kunna skicka den till mig? Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-25 @ 12:44:01
URL: http://www.veckorevyn.com
Postat av: Amanda

Vad skoj att åka till London! =)

2008-08-25 @ 15:52:06
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0