Friday´s

Idag är det faktiskt uppehåll, kors i taket - mer regn säger jag. De ska regna när man jobbar och sol på semestern, detta gäller inte när man går i skolan och ska cykla dit! :p

Efter jobbet igår åkte jag till stan och skulle träffa hanna, men hon älskar sitt jobb så mycket att hon var kvar lite längre. Så jag gick runt och spanade klänning..men de gick inge vidare. Provade ett par skor på Bianco-rean men dom fanns bara i brunt :( *Snyft!* Mötte upp Hanna och vi gick igenom Gallerian och Hamngatan utan att hitta någon klänning! MEN jag hittade de bruna skorna i svart och slog till på dom. Outfiten inför kommande festligheter får blir något hemifrån..jag köpte en topp men nu har jag nog kanske ångrat mig :S

Sen satte vi oss på TGI Fridags i Kungsan och åt middag och spanade in allt folk. Alla fick en partnerhistoria och vi tycker synd om gayparet som hade en spänd stämmning..vi skulle skickat över en hjärtmuffin och massa sprit så kanske de gått bättre. Roligt hade vi iaf och mycket bra blev det. Tack för en superkväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0