Fortsättningen

Är det bara jag eller känns det som bloggen är väldigt nedåt just nu..den känns så otroligt grå att jag vet inte vad. När jag köpt den nya datorn (aka min bäbis) så får det bli skärpning helt enkelt! Bloggen ska göras om och struktureras från början!

Jag är nog trött på det mesta känns det som. Allt gammalt ska ut och in med det nya, jag är way för överdriven och långsint vilket bara är jobbigt för mig själv (I know!). Nytt och och ny början, se frammåt och allt sådant!
 
The bad days are soon over - the new computer is on its way! :)


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag kollade på en liknande dator när ja va i Polen, behöver också en ny, min håller på att stordö... Va e din för märke och hur stor är den?

Hoppas allt är bra darling!

Puss!

2008-08-27 @ 15:07:23
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0