Egoistiska bloggare

Tänk så många egon de finns där ute...och då pratar jag inte om min farfar som heter Egon utan alla egoister! Varje dag så läser jag massa bloggar där man kan läsa om vardagar, shopping och annat. Men ibland blir man riktigt irriterad på de större bloggarna som man vet tjänar pengar på sina läsare. De skriver om saker som de får betalt för, de lockar sina läsare att vara med i tävlingar och registrera sig på sidor som bloggaren själv tjänar på.

Man lockar in folk på hemsidor och anger dem som tipsare och då får bloggaren massa saker, men icke att bloggarna ger tillbaka något av de de får..dom behåller allt själva! Detta är otroligt egoistiskt tycker jag. Bloggarna tjänar pengar på läsarna, utan läsarna skulle de inte vara någonting och inte tjäna ett öre - så varför inte ge tillbaka?!?! Visst de är en kul grej och dom lägger ner tid..men vad gör då läsarna?? 

Riktigt dålig stil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0