Coffee

Jag känner mig helt borta idag..det känns som jag tittar på mig själv utifrån och undrar vad jag ska göra för konstigt härnest. Känslan kom igår eftermiddag och jag skulle säga att de är sömnbrist goes stress. Att säga var jag är stressad över är en annan femma.. Att inte göra rätt på jobbet och att något ska *uckas up helt pågrund av mig, att inte ha pengar..att spendera för mycket pengar (vilket leder till de första), att få ihop ett schema med vad jag ska göra under kommande veckor, vad jag ska göra nästa år vid denna tidpunkt - ska jag vara i sverige eller vill jag utomlands en termin till kanske? Jag vet ingenting känns det som! När jag får en uppgift måste jag läsa mina manualler för jag kommer inte ihåg hur man gör - och jag kan allt hur bra som hellst.

Puh! Ledighet? Ja tack gärna! Funderar på landet och bara ta det lungt nästa vecka..



Allt blir bra när man fått i sig lite kaffe och jag hittade en hemlig mjölkgömma (trodde den var slut!) Jag älskar kaffe, till och med jobbets funkar vid dessa tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0