Torsdag

Idag har det varit fullt upp!!
Åkte mot stan vid 06.40 och bytte däcken i Flen, snabbt och smidigt och sen snabbt iväg. Skulle hjälpa pappa att städa ur en lägenhet som dom har renoverat på söder..där höll vi på hela dagen! Städade och fixade, putsade fönster..ja sicken tur att jag fick göra det IDAG IGEN :p

Efter "jobbet" lämnade vi av alla mina saker i lägenheten i stockholm (ska vara där i veckan) och fixade till oss eftersom Birgittas bror fyllde år (han jobbar med pappa så vi terrade hon hela dagen..hihi). Vi åkte ut till dom i Skogås/länna och åt middag, fikade och drack vin..najs bajs!

Nu har vi kommit tillbaka till landet, jag har betalt alla mina räkningar (eftersom vi saknar dator i stan)..fått min lugg klippt och snart är det dags för sängen. Farfar kommer vid 08.40 och ska köra mig till Flen där jag har körlektion 09.15 och sen tåget till Stockholm!! Helgen blir ungås med friends..party och kanske något litet inköp ;)

Puss och kram!
Ps. no blogging under kommande dagar..och mobilbloggen funkar ju inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0