Söndag

Nu är helgen snart över..snyft snyft :p

Idag har det varit "fullt upp", the landet style iaf.. Jag har suttit med engelskaarbetet, är fortfarande inte klar för den är så otroligt flummig att jag vet inte vad! Skriva rapporter är så roligt så roligt, eller? Sen har jag iaf tvättat, hängt en massa tvätt, diskat de sista bisakerna och sen bakat kärleksmums!..till det ingår att jaka folie runt halva tomten eftersom den inte ville sitta kvar på ungsformen när den skulle svalna :p

Nu är det middag..härligt med folk som lagar mat åt en (ja jag hjälper såklart till men ändå!)..sen är det badning i tunnan :) Hoppas den blir tillräckligt varm!! Ska väl skriva ett halvt A4 på uppgift 2 också och skicka in, har redan skrivit första uppgiften som blev på 1 A4 :S Kapa kapa!

Imorgon - Stockholm, tandläkaren och fika med ellen! Myspys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0