Söndag

Solen skiner idag också :) Riktigt härligt väder, men det är iaf inte så varmt och lite moln finns det :S

Frukost med familjen avklarad och nu ska jag skriva ihop min engelskainlämning som ska in idag. Business Writing är en grymt bra kurs och jag hoppas att alla som kan läser den..man lär sig mycket användbart! Ska leta upp ytterligare engelskakurser tänkte jag..förhoppningsvis finns det någon mer bra! :)

Imorgon är det Stockholm igen :) *Jippie?!* tandläkarbesök inbokat någongång under dagen..har aldrig varit hos den tandläkaren så vi får se hur det är. Jag tycker om MIN tandläkare (blir hon nästa gång!!) Man ska inte svika sin tandläkare..vi har haft henne sen mellanstadiet tror jag när vi gick ifrån folktandvården :S

Nu - plugga och beställa ny kursbok! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0