Snö..kallt..bil!

Nu snöar det...de är kallt och jag fryser! Jag vill ha sol och massa plusgrader!

Dagen passerade snabbt, satt i ladan och skrapade ramar, diggade rix tills mobilen dog en batterilös död :( Har en sådär 7 ramar kvar att skrapa sen är de klart *Jippie!*

Dagens överaskning: The Car! Jag (och syrran) har blivit med bil...en röd Volvo V?? 40, 70 äh jag vettetusan.. De ska vara en övningskörningsbil for now och jag har ju inte mycket kvar till körkortet! 2mån på mig och de känns väldigt bra!
Den är nu och får en ny koppling då den slirade på en växel (asså jag fattar noll men de var så pappisen sa!)

..den ska bli pimpad!!! Ny klädsel ska det bli..och något sött i spegeln, tärningar? - INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0