Saknad..

Just nu saknar jag ganska mycket saker..eller hur man ska säga. Jag har ju gjort en hel del saker och varit involverad i allt mellan himmel och jord..och vissa saker saknar man mer än andra!

Kyrkan..
Att hänga med ungdomsgruppen och ha de underbart roligt..man skrattade nästan konstant! Att skriva i kyrkobladet var skoj under den perioden innan vi tröttnade på att inte bestämma. Jag tycker om att skriva och de var ett härligt gäng! Jojo Power! Men det jag saknar mest är ändå lugnet..att vara med på en gudstjänst eller en andakt i undgomsgruppen uppe i kapellet..de var en så otrolig känsla att usch jag vet inte vad. Frid! Inte samma sak i Kalmar..jag ska helt klart gå på gudstjänst på söndag om jag är hemma..i min kyrka!

Scouterna..
Haha..underbart! Bäst var helt klart året som patrullscoutsassistent..hur kul hade vi inte? De var perfekt..dom var duktiga småbarn och ledarteamet hade roligt. Peters org-kurs (..organisationstävling och inget annat) var bra och helena var väldigt uppmärksam. Elli snodde mig till junior och då sket det sig :p Just nu är jag inte ens medlem
"Ömtåligt" ämne, jag tror inte att man förstår om man inte själv är/varit scout..ni vet inte vad det är och ni försöker inte förstå vilket är otroligt svårt..jag har gett upp och bryr mig helt enkelt inte. Fråga - inget svar!

Old friends..
Vissa tappar man helt kontakten med, vissa finns med lite svagt i bilden och vissa är lika underbara som alltid. Just nu står Jennie högt upp på listan - fikan ska planeras och ska ske! Camilla står också med!

PanterTanter..
Mina darlings i Kalmar..ni är så söta! Hur kan man inte älska oss? Saknar er..party den 3.e när jag kommer tillbaka! Hitta inte en ersättare för mig..I will be back!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi saknar dig också... eller iaf jag, kyrkan e sig inte riktigt lik utan dig :P

2008-04-14 @ 21:56:36
Postat av: Jojo

Tack darling, det värmer! :)

2008-04-14 @ 21:58:42
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0