Regn

Det var iaf fint i några timmar..nu har det ösregnat ett tag! Och jag som har tvättat fönstrena idag..snyft! Oh well får torka av dom lite snabbt när det slutat regna så kanske man får bort den största förstöringen! Det blåser som jag vet inte vad..stormvarning i köpingen :p Knäppt att de bara slår till sådär..lite sommarväder, hoppas det inte kommer blixtra och grejer för de tycker jag garanterat inte om. Fy fick nog för en livstid i somras på Jiingi..fyy de var sjukt läskigt alltså...

Oh well..nu ska jag dammsuga lite på ovanvåningen och spana om de finns någon tvätt man kan tvätta :) Teeet blir kallt!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Debbie

Va duktig du varit som tvättat fönstrena redan! Jag gör inte det förrän jag VET att det hemska snövädret är över på riktigt! :P

2008-04-14 @ 15:09:02
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0