Outfit!

Jag har idag världens mest anti-heta outfit på mig...den inkluderar nämligen långkalisonger!

Jag har ju vanan inne..och jag gillar dom får jag lov att säga :S Man fryser inte vilket jag oftast brukar göra..de är myspys helt enkelt. Varför långkalisonger då? Jo jag ska bosätta mig i ladan under dagen..ska skrapa ramarna som bina ska använda och..ja göra något med. Typ yngelrum tror jag (alla förstår väl va det är!)
Så jag har ätit min frullebulle och nu ska jag bara dra på mig sockor..stövlar...fleecejackan och ett till par byxor och sen är jag iväg!

Riiix Fmmmmmmmmmmmmm..blir dagens sällskap!

Kommentarer
Postat av: emma

Långkallingar kan verkligen vara underbart skönt i alla fall :) hihi

2008-04-08 @ 10:12:34
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Jojo

Svar: Ja men visst är det, så underskattat! Vill man vara varm så är det bara att slänga dom på sig och ut i kylan! :)

2008-04-08 @ 10:49:22
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0