Måndag morgon

Oj så fint väder de var ute..fram med solstolen så ska jag nog fixa den här dagen också :p Nja kanske inte hela dagen, jag måste ju hinna trätta lite fönster..och få dom klara idag också!
Pratade med mammisen imorse, very lovely..miniplutten är så gullig, jag fick ett skratt! :) Ska förbi där i veckan och slå läger i några dagar tänkte jag. Måste hitta på något med min veckoplanering för nu är den bara flummig!

Någon dag: Förbi sommarjobbet i Sollentuna och prata (när ska detta ske? Fredag kanske?)
Fredag: Körlektion på Hasses x2 (ringa och se om jag bara kan ta en nu och en vid uppkörningen)
               Upp till Stockholm och bosätta mig där ett tag..träffa Lou, och alla andra såklart!

Hittat väskan..3000:- :S Njaaa vi får se..lite över smärtgränsen men jag ska se vad som går att göra!

Ciao från frukostbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0