Körningen

Idag var det körning på schemat som vanligt, men faktiskt för sista dagen denna vecka. Sköt upp mina sista två lektioner två veckor för att få lite andrum, paus och sen back on it! :)

Dubbellektion med Madelein 09.15-11.00..gick faktiskt sjuuukt bra får jag lov att säga, nu har jag kommit in i tänket och de var inget "gapande" om kopplingar, cykelbanor och stoppplikt :p Så det var riktigt skönt..var sjukt mycket lungnare om man jämför med igår och måndags :)
Efter lunchen så var det full bil mot Eskilstuna och halkbanan...jag fick börja köra! Lite knackigt i början med ny bil men efter några meter var det lungt. Inga större svårigheter och vipps var vi framme!

DE GICK BRA OCH JAG ÖVERLEVDE!
Över förväntan, helt klart! Var skoj..körde inte på någon "älg" eller några "barn". Men snurrar fick jag till några, hihi. Jag trodde de skulle vara 360 x50 i varje sväng så det var rätt skönt att vi fick se på när dom innan körde lite. Fick köra första biten mot Malmköping också..citykörning i e-tuna, över förväntan de också!
Tänk..jojo kan också :p

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0