Jobbet!

Idag var jag och hälsade på mitt sommarjobb i Sollentuna! De var superfina lokaler, tipp-topp, och dom verkade väldigt trevliga så det var ju iaf skönt. Kommer ha grymt mycket att göra och ha koll på under mina veckor men det är bara skönt/roligt/peppande. De är ju ett riktigt jobb så de är ju mass sånt där..ansvar, också ;)

Jobbar mellan vecka 27-32 som det ser ut nu men de kanske blir någon extra vecka..vi skulle vänta och se hur det skulle se ut. Najs! Då har jag iaf i princip hela sommaren uppbokad, förutom några veckor i början vilket bara är skönt! :) Ligger bra till i Sollentuna för alla bussar i princip åker förbi där :) Väldigt nära helena också, kan gå och krascha henne om hon är hemma - jippie!

Skönt att man har jobb iaf, nu har jag ju troligtvis två också så de är perfa. Liiiiite pengar kanske man kan stoppa undan iaf :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad är det för sommar jobb du ska ha då?

2008-04-23 @ 15:26:29
URL: http://eustrom.wordpress.com
Postat av: Jojo

På Schneider electric, som typ..registrerare och med ordertjafs och massa annat! Jag är redan stressad :p

2008-04-24 @ 11:33:01
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0