Jippie - Buh!

Jippie!
Jag fick ett så underbart tyg av farmor när vi var där och fikade ikväll..hihi..deras gardintyg! Jag tyckte de var så sött och frågade om de fanns någon bit över - och de gjorde det! Rosa/rött småblommigt med en liten volang nere som påminner om min nya från Myrorna. Den ska jag sy imorgon om jag får tid över..lite vippig blir den nog!  *sött!*

Buh!
Jag har för tillfället flyttat in på tradera.com och spanar på väskor (jaja risk för fejk..) och jag blir sååååå sur när de är idioter (aa faktiskt) som lägger fejkbud!!! Nej du vill inte betala 64.000 för en Bayswater..vad är de för puckade fasoner?! Denna muppiga person har förstört en 2-3 auktioner idag och de är bara så jäkla onödigt och elakt. Tradera borde ha bättre uppsikt och blocka användarna tycker man...men dom har ju ingen support som är fungerande så så blir det!!!!!!!!!

Update: Nu har dom förstört ytterligare en auktion..blocka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0