Hon lever!

Joo..de är sant! Jag lever!!

Är hemma hos mamma och pluttarna, naaaww så mysigt! Adam var så pluttig när jag kom, fick VÄRSTA kramarna och massa pussar..han var nyklipt och hur söt som hellst. Albo (albin) var inte lika villig men han överkom sin räddsla tillslut! :p Skönt att vara hemma och ta de lungt och umgås med familjen a bit. Ska bli lika fint väder som vanligt imorgon så de blir altanen och solen all day imorgon!

Senaste dagarna har varit fullt upp! Var ute i fredags, very funny! Sen har jag träffat Frida, Jenni, Elli och Annie så de är hur bra som hellst! Dock saknas Lou (what happend to you darling???)! Har gått runt i stan och fikat och haft hur trevligt som hellst med brudarne..tack för det!

Körkortet - uppkörningen är bokad och de är inom en månad så mycket kan jag ju säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oh, spännande! Det kommer gå strålande, det känner jag på mig! =)

2008-04-23 @ 22:20:22
Postat av: Jojo

Tack darling!! :)

2008-04-24 @ 11:34:24
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0