Hantverkare

Kors i taket...tradera har äntligen (efter 4 mail) svarat på mitt mail om mina användaruppgifter - so now Im out on tha market again! :) Nu ska vi buda :p Eller kanske inte..

Idag så har jag agerat hantverkare och hjälpt pappa att lägga golv i ett vardagsrum uppe i huset. De gick bra och vi var så duktiga så, nu kan jag göra det också! Paus och fika hos farmor och farfar..very nice! Sen blev det hem och sätta eld på tunnan så vi kan bada varmt ikväll, myspys!
Blidde en snabb vesit hemma för vi skulle handla - jag körde! Blev en långvariant och vi var nog borta en 2 timmar och pappa sa att jag var duktig (eller blev bättre och säkrare för varje minut för att vara exakt :p )

Nu ska vi fixa mat..fläskfilé och jag vet inte vad, kanske potatis rent utav?
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0