Fredag - Stockholm

Imorgon är det stockholm som gäller för hela slanten! :)
Åker in tiiidigt med pappa och birgitta som ska jobba..sen vette skjutsiken vad som händer! :p

När affärerna öppnar ska jag iaf ut på söder och kolla in AA och titta in lite kjolar, sen ska jag förbi Gina och NK sen vet jag inte riktigt! Köpa linser ska jag göra det första jag gör också! Dom är sluuuut :( Ska nog ta och hitta mig en uteservering och sitta och fika och läsa någon trevlig bok i väntan på att frida slutar skolan 15 för ytterligare en fika!
De ska bli fint väder så jag hoppas kunna hitta ett par solisar jag kan nyttja!

Natti..ciao..puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Taaack själv!! : )
Hoppas att du hade det lika bra som jag! : )
Kram

2008-04-06 @ 13:16:57
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0