Datorn..

Denna dator är anti ALLT! Det går inte att klistra in bilder direkt i inläggen..de går inte att spara dokument de går inte att göra någonting!

Jag skulle iaf visa en söt klänning vi ska kika efter imorgon, de får bli en länk till Lindex istället!!! Väldigt söt och enbart 199:- så vi får se om den finns och passar! :)
Imorgon förmiddag ska vi åka till södertälje centrum, mormor kommer vid 10-tiden och sen ska vi iväg! Anita, mormor, mamma, jag och båda pluttarna..fullt upp kommer det att bli!! :) Vi ska kolla lite i affärer och ta det lungt innan jag åker in till stan igen (Hagsätra). Kvällen blir först ett mingelparty i kungsan (eventuellt) och sen får vi se vart jag tar vägen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: fs

fin klänning =)

2008-04-24 @ 21:42:11
URL: http://furiousswede.blogg.se
Postat av: Jojo

FS: Ja men visst var den..I love it! Svårare att hitta i butik bara, dom är alltid så oorganiserade!

2008-04-25 @ 00:56:14
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0