Visning igen! :)

Nu är jag på lite bättre humör..eller lite vettigare kanske! Fick mail igår från "mäklaren" och där fanns det en lite mindre tvåa som har ett utgångspris på 100 000 mindre än det förra jag tittade på! Den ser fin ut, nyrenoverad 2007 och man kan förbättra vissa saker för att höja standadern och tjäna lite mer när man ska sälja den! Den här kan jag nog kämpa lite för :)


Ska gå förbi banken efter skolan och boka in ett möte med dom och snacka hur vad när och sådär! Hoppas att de går bra..de är visning ikväll!!! Ska försöka få med min en av tjejerna som medhjälpare, tråkigt att gå själv ju!!! :p

Nä nu måste jag springa bort till köket och fixa en macka att ha med till skolan!!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0