Vad händer!?

Så..nu är jag hemma från dagens äventyr i lilla Kalmar! Blev inte sååå lång tid..jag åkte lite lost och trodde jag var på uptäcktsfärd...men vafan jag var typ mitt i stan :( Snyft! Snyft!

Cyklade runt i stan, åkte ner till hamnen..där jag inte varit än. Gud va jag älskar vatten, de är sjukt vackert och något man bara måste ha! Kollade runt lite, överallt är de "Centern" vimplar och banderoller...dom har något stormöte här. Bla är hela torget vid katedralen fullt med tält, en stor scen och grejjer men iaf. Jag parkerade vid Åhlens, gick och kollade i fönstren hos en massa olika mäklare här i Kalmar, köpte mig en Latte på Donken, gillar faktiskt deras kaffe - de är mumma! :) 23:- för en stor Latte klagar man inte på!

Kollade i lite affärer..men gud va tidigt dom stänger alltså..vissa vid 14 - 15 och några få vid 16tiden. Jag vill ha senare öppettider! Kan jag inte få det då!? Dagens inköp förutom latte blev två strumpbyxor från H&M - hann precis in innan dom stängde :) Behöver de till en lite kortare klänning (hade för mig att den var längre och långärmad men ki fick jag!) Så strumpisar är ett absolut måste för att inte se ut som en slampa - haha! Ikväll får vi se vad som händer! :)

Skickar en tanke till alla arbetande människor just nu - JAG VILL OCKSÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0