Underkläder

(Om du känner att du är lite blyg så måste du inte läsa detta inlägg utan kan vänta till nästa!)

Någon som måste uppdateras, är min garderob och vissa avdelningar i denna..tex underkläder. Jag är trött på folk som köper snygga underkläder för att "underhålla" sin partner - varför ska man göra det!? Nu menar jag inte att man borde enbart ha bomull ala farmorstyle på sig - fy! Men man kan väl vara fin för sig själv!!! Jag har beställt underkläder...till mig och fan ingen annan!

Men iaf..Nelly har fått in lite nytt på undiesavdelningen och jag har fallit för dessa, de första från Cosabella som kostar 599:-

           


Helt lovely om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0