Trötter

Sicken skön dag egentligen! Hade föreläsning mellan 8.30-11.45, den första på marknadsföringsdelkursen. Den var riktigt rolig och intressant, Hans som är föreläsare var också superbra så de här ska bli skoj. Hoppas jag känner samma sak om någon vecka eller så :p

För övrigt så har jag ont i huvudet just nu..kände mig pigg och alert i skolan, men efter att jag varit och storhandlat och slog mig ner i rummet...blev jag supertrött! Håller på att somna hela tiden! Och inga böcker idag..hoppas dom kommer imorgon! Jag har ifs böcker att läsa, men de är så roligt att få paket med roliga och söta böcker..

Ikväll är det kören som gäller, mellan 18-20 idag för de skulle ha möte med styrelsen. Efter det blir det att kolla på idol och sen en tidig läggkväll vågar jag påsvå! Känner mig helt slut i kroppen. Imorgon är vi helt lediga från skolan..JIPPIE! Då ska jag läsa kapitlerna inför kommande dagar och bara ha det lungt och mysigt!

ps. köpte bakpulver så funderar på att gå ut och skapa mig lite scones :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0