Trött godis gå

Jag är trött, sov till 12.30, hade ställt klockan på 10 men kände att näääää jag tänker inte gå upp nu! Så jag sov vidare så gott så gott, de läskiga var att jag nog skulle kunnat sova i 5h till - lätt! Men de kanske man får säga när man varit vaken i 21h på sträck. Men de var helt okej kväll, men inga fler fredagar för min del!

Godissugen! Frågan är om jag får äta godis, åt ingen pizza eller annat snusk igår..hum några bitar får man allt äta - de är ju LÖRDAG! Internationella slappardagen! :) Ska läsa två eller tre kapitel ur Kotler och sen är jag ledig för dagen!

Ska nog passa på att gå en sväng runt stan idag, inte "city" utan utanför. De är superfint väder och jag vill ha luft nu Nu NU!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0