Trafikskola del 50

Så..nu har jag gråtit ögonen ur mig, att jag är så känslig (hoppas de är en gullig egenskap :S)

Men jag har även tagit mitt förnuft till fånga och bestämt mig för vilken trafikskola jag ska börja på här nere i Kalmar - nämligen Lasses! Grattis till er..ni kommer få världens mest osäkra bilkörare (i stadstrafik!) och jag kommer driva er vansinniga! Nä, de hoppas jag verkligen inte! :S Ska gå dit imorgon och prata med dom..de är ca 40 meter från min dörr så jag borde ju hinna med det innan skolan imorgon! Känns bra..att komma igång och så.

I höst gäller det...jag satsar på 10x40min lektioner och lite övning hemma med pappa och sen ska jag FAN KLARA DET! Kommer jag igång och får öva lite så...tänk på att jag bara tagit 11 gånger..kört kanske ett 20-tal totalt. Vad säger ni? Tror ni på mig? Kommer jag klara det?!

Tro på mig!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0