Tisdag

Tänk att dagarna bara rinner iväg, tänk så skönt det är egentligen! Tyvärr så kommer ju tentan också allt nämare, men jag är iaf anmäld så det ska inte vara någro problem med det! *Jippie* :p

Igår pluggade jag duktigt, får ta och fortsätta så :) Ska bara läsa in det andra..och försöka tolka min egen skrift och anteckningarna från föreläsningarna. Men vi har ju användt dom mycket nu med grupparbetet så relativt mycket har man ju koll på :)

Nu klockan 11 ska jag träffa lina, och kanske dom andra och käka lunch i bistron..kanske en Brie/slamimacka *Hihi* Sen är det föreläsning med den bästa av de bästa lärarna, han är intressant och rolig att lyssna på, fast hans utseende påminer om en friend vilket gör det lite roligt..haha! Kanske mer ett skämt :p

I eftermiddag tänker jag nog gå på en promenix innan kören och pluggandet..i någon ordning blir det :p Sen ska jag förbi H&M och lämna en topp jag tänkte ha till sportsittningen förra veckan men de blidde inte så. Shit va jag är dålig på att lämna tillbaka saker, fick panik i morse när jag kom på att de är ju 14 dagar öppet köp på postordersakerna..så jag cyklade snabbt iväg till Statoil innan skolan! :p Blidde en beställning på mjukisdressen också..kunde inte låta bli :p

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0