Te..Thé..osv

Här är ett inlägg som går till er Kalmarbor...om det finns några som läser min lilla blogg därifrån!

Det handlar alltså om te, och jag har blivit frälst...eller nja hittat något gott iaf :) Om ni har svängarna förbi Baronen så tycker jag att ni går och besöker den trevliga personalen på Kahls och ber dom packa ner en massa Teaterblandning och även lite av Svenska sommar!

Tyvärr är det så att de är deras egna blandningar, så de säljs inte i de andra Kahls butikerna runt om i landet! Sorry boys and girls about that! De är iaf två nya favoriter..teaterblandningen är bäst! :)

Min Te-Topp:
Teaterblandning
Söderblandning
Svensk Sommar
Heta Stunder ("för en 5:a"..haha! B-Café 06!)

Ska ta och prova ett kanel te och ett äppelte som verkar gott..lagom till hösten och allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0