Sorry sorry sorry!

I know Im bad! Men jag har en ursäkt och det är att jag inte haft ett fungerande internet sen jag kom hem! Men idag så ringde jag till Bredbandsbolaget och dom har nu fixat till det som var fel :) *Jippie*

Skrämmande var att jag hade 54 nya mail i min hotmail..haha så många har dom nästan inte varit, eller jo någon gång var det 86 efter att man varit borta några veckor. Nu var det ändå bara en knapp vecka..5-6 dagar si sådär!

Mycket har hänt och det bästa var idag när vi fick tillbaka vårat första grupparbete!! Vi fick 5 poäng vilket är MAX...JIPPIE! Tjejerna fick också 5p så nu vågar jag byta över till dom :p Hihi nääää så är det ju inte alls! :p Men det känns hur bra som hellst iaf med att maxa den första uppgiften man får...man blir peppad! Vi ska lämna in och redovisa den andra uppgiften imorgon..spänt! Får vi 5 poäng, eller det räcker egentligen med 1 poäng så behöver man bara ha 30 poäng på tentan, istället för 36p för att klara denna delkurs! Det känns skönt att veta att man har lite poäng upp iaf :)

Hoppas på oss imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0