Snälla!

Snälla snälla snälla..kan ingen människa skänka mig 495000:- till den underbara lägenheten. Jag behöver en lägenhet..eller främst ett kök med egen kyl och frys, där bara jag kan ha mina saker och inte behöver dela med 12 andra snuskiga personer!!!

Egentligen är det allså en hälsofråga, jag kommer blir riktigt sjuk av det köket vi har. Kött ligger öppet i kylarna och på bänkarna, ingen fixar på diskbänkarna så bakterierna flödar fööör glatt! :S Tycker det är för mycket, betalar gärna lite mer pengar för att slippa det. Annars så trivs jag där jag är..läget är underbart, hyran är okej..kanske dyr för att vara 19kvm! Men vi får se vad som händer..jag längtar iaf till visningen och hoppas jag antingen fått ett jobb till dess eller har vunnit på Triss..ska köpa en imorgon och hoppas på det bästa! Snälla snälla snälla, för min skull!

Läste precis ut O.S.A. av Denise Rudberg..underbar bok som jag rekommenderar starkt! Otroligt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0