Skoldagen över!

Det är sådan otrolig skillnad mellan våra lärare..nu har vi precis haft Mikael som är helt fantastiskt. Visst vi hade bara två/h föreläsning och det var likadant igår..men ändå. Han är otrolig strukturerad, väntar så man ska kunna anteckna och pratar lagom snabbt..alla hänger med och man förstår verkligen vad han pratar om! Dom andra har varit lite flummiga, men det kan bero på VM :p

Nu är jag klar för den här veckan, shit va snabbt den har gått! Nästa vecka är det bara föreläsning tre dagar och sen är det seminarie på torsdag-fredag! Jag har på torsdag 8-10..väldigt bra tid måste jag säga! :) Tyvärr är det samma tid veckan efter så jag måste boka om en tid hos körskolan..men det är inte så jätteprioriterat. Funderar på att dyka in hos en av de andra skolorna och undersöka deras tider istället! Men men..vi får se!

Ikväll är det tacos med brudarna, buffe för 39:-/pers! Helt fantastiskt för oss taco-lovers! :) Nu ska jag till bilskolan, samt kolla efter något att ha över axlarna imorgon! :) Ha en toppendag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0