Simmat..

Puh! Nu är jag hemma igen, det känns som jag varit duktig idag!!! :)

Imorse var det grupparbete och möte med MiK future som vi ska hjälpa till att starta upp, ska bli kul. Sen var det föreläsning och efter det satt jag kvar i skolan ett tag och surfade, kollade bla bostäder men de är toooomt :( Innan jag åkte hem så tog jag en sväng förbi "Kalmars Trafikskola" och vilket skämt, dom tog typ 895:- i inskrivningsavgift - vilket SKÄMT! Tror dom jag tänker betala det - ALDRIG I LIVET!!! Nu blir det Lasses som gäller, måste ringa imorgon och försöka boka in nya tider bara...och det kommer inte att vara lätt :( Suck jag kommer aldrig få ta mitt körkort, tyck synd om mig!!!

Sen cyklade jag hem, läste igenom ett kapitel och hade övpennan som kamrat i någon timma..innan jag blev hungrig -mat mat mat!!! Sen fattade jag det kloka beslutet att cykla till simhallen (100meter från mitt hus åt fel håll), man gör inget INGET utan cykelen..man vet aldrig vad som kan hända. Blev nog en 3000meter innan mitt högra knä dog - fyyyy fan va ont det gör, och fy va jag är dum som pressar det, men men vad ska man göra..motionera måste man göra och jag älskar vatten!

Nu mumsar jag på en banan och ramlösa, jojos bästa kompisar :) *Mmm* Sen blir de ett kapitel till innan jag ska kolla på en film och myyysa lite :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0