Shopping

Nu är jag tillbaka från "city"! :)
Lämnade först in mitt paket på Pressbyrån och sedan vidare till Baronen. Gick till Gina först, provade massa kläder men ingenting var precis perfekt så då är det bättre att strunta i det och vänta på något man är nöjd med :) Sen köpte jag en liten burk marmelad och fyra nya tesorter som kommer provat i helgen...ett otroligt fränt "förkylningste" med pepparmint...ska recensera dem så får ni se vad jag tyckte!

Efter en alldeles för lång stund i te-butiken gick jag till The Body Shop, de var inte "vårt" butiksbiträde Johanna som stod där utan hennes kollega, men dom är trevliga båda två! :) Köpte en ny ansiktstvätt (tappade bort min i flytten och har varit utan sedan dess) sedan blev det också ett ansiktsvatten, tycker de är skönt att ha när de blir kallare så man inte förfryser hela sig!

Innan jag lämnade city gick jag till mitt egentliga uppdrag - Kalmar Hems bobutik, skulle kolla hur det är med uppsägningen och så. Jag måste säga upp den på måndag och då är de utflyttning sista november (de var runt där mäklaren trodde de skulle bli inflyttning), men jag kollade som sagt bara läget med dom..om de fanns kö eller liknande. Sa att jag skulle återkomma, och hon skrev upp det...så dom kan fansiken inte lura mig nu! Sedan blev det en tripp till Giraffen för att hämta linserna! :) Nu måste jag duscha..och fixa mig lite iaf..

Ha en kul night! :p

Kommentarer
Postat av: Helle

Du kommer få lägenheten hoppas ja verkligen! Var en tuff kvinna!

2007-09-28 @ 20:03:03
URL: http://www.nogg.se/helle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0