Segoberta

Oj oj oj...nu är det faktiskt lite segt! :S

Har hunnit med att handla veckans mat (slank med tre filmer naturgodis), jag skaffade själv scanning och det var verkligen supersmidigt! :) Sen har jag tvättat, blidde bara två maskiner så det var väldigt lungt och skönt :) Samt läst ut boken "Väninnan" - underbar och sprecis som jag vill ha dem ;)

Nu har jag läst och strukigt under de jag ser som viktigt på de vi gick igenom sist och de kapitlen :S De är fan inte underbart att plugga, men man har roligt emellan föreläsningarna :) Nu är det två veckor kvar till våran första tenta, de känns som vi gått i skolan i minst 3 månader och att vi ändå inte varit så mycket på föreläsningarna och så vidare..men jag hoppas att de ska gå bra! Nu är jag bara seg..

Stockholm i helgen! Det är ett måste för jag känner att jag måste få lite storstad i mig! Detta ska göras:
Hämta saker i lägenheten (täcke och lite smått)
Köpa I.D. makeup på Axelsons spa..yeay jag har hittat en försäljare, dock ingen i Kalmar :(
Köpa te-koppar och roliga te-burkar
Tillbehör till mitt lille rum
Träffa familj och lite vänner, förhoppningsvis! :)

Sov gott med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0