Säng!

Dagen blev som sagt intensiv men den var också rolig. Hade samma flummiga föreläsare som igår, spännande människa han den där Tuppen, ser lite ut som en tupp enligt mig! :p

Åkte till skolan och träffade de andra i gruppen och bestämmde vad vi skulle göra, när hur och sånt. Monsters Inc ska vi analysera utifrån olika organisationsteorier och så..flummigt men 3sidor fyller man snabbt! Gruppen är rolig också så detta ska jag nog överleva!

Det tråkiga var att jag fick veta att Hanna ska hoppa av, eller hon måste väl lite halft göra det. Hon har operart benet och de hade tydligen gått lite snabbt så idag flyttade hon tillbaka hem till Motala! Vi kommer sakna dig tjejen och hoppas att du kommer tillbaka senare! Sköt om dig, och simma lungt ;)

Efter förläs. så hade jag min intervju på Aditro..det gick bra men jag fick inte veta så mycket. Men han ville att teamledaren skulle träffa mig, han skulle ringa och boka tid under morgondagen! Jippie ett steg närmare! :) Känns roligt..jobbet var liknande det jag haft men lite mer säljinriktat skulle jag säga! "Välkommen till Canal Digital!"

Kom precis hem från första körövningen..de var riktigt skojj! Massa trevliga människor och majoriteten äldre än mig och Lina, men jag hade supertrevligt. Så skönt att komma igång med sjungandet också! Vi ska ta och spana in en Gospelkör som också ska finnas på skolan!!! Älska älska gospel! :)

Imorgon är det första laborationen med Affärsinformation - Grundläggand IT-kunskap! Dagens svåra blir att syssla med Outlook..och kanske Word, de vet vi inte riktigt (har dock för mig detta!) Ska ta och gå igenom labben nu så det går lätt och snabbt imorgon när man ska göra den. VI får snacka med varanda, ha anteckningar och liknande..så de kommer bli lätt som en plätt! :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: My

ja runt 15 000 kr :(

2007-09-04 @ 22:17:47
URL: http://sweetiie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0