Plugga!

Nu regnar det, tyckte det lät som det, men de är ändå mest bilarna som låter :)

Ska börja plugga nu..ska ha läst tre kapitell till föreläsningen imorgon. Och sen ska jag börja kolla igenom och repitera det som gjorts hittills. Imorgon är det en pluggfri kväll..ska på intervju och sen ska jag och Lina på körövning. Kul! Längtar faktiskt till att träffa dom andra. Vi har också fått veta att det finns en Gospelkör...jag äääälskar gospel!! Jag får se om jag har tid att vara med i båda :) Vill vill vill!

Annars så kommer jag skippa planen om att sända radio och engagera mig så mycket i kåren. Det får vänta tills i vår iaf. Ska man jobba så ska man...och de vill jag verkligen göra! :) Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0