Plick och plock

Nu har jag städat lite hemma, eller dammsugigt och sen plockat ner lite möbler i källaren. Sängen, fotöljen (blä!) och hyllplanen till bokhyllan (..som också ska ner när jag skaffat mig lite hjälp tillsammans med skrivbordet!) har nu flyttat. Blev lite tomt, men otroligt mycket luftigare! :)

Innan 19 så ska min nya säng levereras, jag har köpt Ek-ben från IKEA som ska sättast på, måste införskaffa ett överkast och sen är det good to go (move on!) Behöver köpa en till BILLYbokhylla, fast den lite mindre varianten på 40 tror jag, och en cd-pelare..en BENNO! Billy och Benno är kusiner...eller dom är nog syskon! :p

Bilder på hur det ser ut nu (helt ocensurerat dessutom!) sista bilden är där sängen stod tills fem min sen..och den nya kommer hamna. Packeten bakom soffan är skrivbordet..mitt skrivbord det fina vita skrivbordet som matchar allt annat :) :


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0