Oj så tidigt!

God morgon -gäsp- -gäsp-

Snacka om tidigt det är, eller nja, iaf för att vara en Lördag. Jag låg uppe och läste till fööör sent igår, men de blir så när man fastnar och måste läsa vidare! :p Men men jag får skylla mig själv helt enkelt! :S

Idag är det D-Day, slutspurten på nollningen och ikväll blir vi små ettor. Schemat sträcker sig till 15 i eftermiddag men jag sticker nog runt 12 om vädret håller i sig så pass länge.

Vädret enligt smhi:
06-12 = Mörkt moln med regndroppar fallandes
12-18 = Mörkt moln, solen tittar fram, regndroppar fallandes
18-24 = Litet moln, med en sol (jag som trodde solen gick ner innan 24.a)

Hoppas hoppas! Nu är det så att jag känner av min hals - den är svullen! Så nu måste jag sätta på lite mumsigt te, hitta kläder och fixa till mig i övrigt OBS! Glöm inte paraplyet! Ska träffa de andra runt tio i åtta!

Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!

2007-09-08 @ 07:45:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag :)

2007-09-08 @ 12:06:10
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0