Nollningen - över

Nu så är det bara formalitetena kvar..men snart är jag etta på riktigt! :) Jippie!

Förmiddagen var rolig och full av lekar och stojj. Vi var i Kalmarsundsparken och hade oss - det kom inget regn så de vill jag tacka modernatur för!!! Jag fick bla kasta ägg, kläcka ägg i Rolands mun :S Ett ägg i mitt eget huvud, käka en mix av ostbågar och mashmallows (sen kom det en burk öl över det hela också..) jag åt dock bara rena och fina Mashisar.
Ägget torkade snabbt och sen såg jag ut som en jäkla kråka i skallen...men men! Det stoppade inte mig från att åka till HM och köpa strumpisar och ansiktsmask inför kvällen! Vafansiken man är ju scout och van med smutsen!

Nu har jag duschat, lagt ansiktsmask och hårinpackning :) Känner mig som en människa alltså! :) Nu ska jag bara packa ihop de jag ska ha till ikväll, klä på mig och cykla hem till lina där de är förfest/fixning på schemat! Ska bli trevligt med fin fin fin fin fin FINsittning som Jennie (generalen) själv sa!

Ha en trevlig lördag, och drick inte för mycket (för de kommer vi göra :p)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0