Möblering!

Nu har jag suttit ute i soffan i köket och kollat på tv sedan vi slutade kören 3h sedan :S Först var det Idol, sedan House - ett program lilla jag fastnat för, men vad ska man göra när de bara är bondtv i köket. Förhoppningsvis får jag mig en tv..eller så får jag inte det, vem veeet?!


Blev alltså inget filmhyrande, tänkte gå förbi och kolla om videobutiken har fått in "Blades of glory", såg aldrig den när den gick på bio. Och jag är suuuuper ledig efter Idol imorgon kväll, så jag sparar det goda tills dess! :)

Fick "precis" mail från personalansvarig för kåren och studentpuben, de är akut brist på folk i helgen..och eftersom vi inite fick jobba de datumet vi skrivit upp oss på...så är jag frivillig till helgen. Vet inte vart de blir, men på fredag är jag ledig så då är jag up for it. Läskigt men vore superkul att prova på det :) Looobve the action! *Hoppas Hoppas!*

För övrigt så försöker jag planera om mitt lille rum (på 19kvm) och de är då inte det lättaste :S Får se om jag åker till IKEA imorgon och spanar på det där anlastningsbordet/sängbordet..vi får se! Wish me luck :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0