Lugnet fortsätter

Okej..det blev ytterligare en lugn dag idag, måste säga att det känns otroligt skönt. Bara ta det lungt och göra det man ska/vill i sin egen takt :) Mycket bra! Mycket bra!

Dagens mål var att åka och handla basvaror, det stod "Storhandla" längst upp på listan...men eftersom jag inte har någon frys är det svårt att storhandla på riktigt, plats att ställa saker finns det alltid! :p Annars skulle jag tvätta och läsa ut kap 4 och 7 (omg nu fick jag för mig att de var 4-7 - ha! Men de var de inte - tack gud!) i en av böckerna. Imorgon är det föreläsning och det gäller att var förberädd :)

Jag har hunnit tvätta ALLT, helt otroligt...tvättprogrammen tar 40 minuter (ibland 37 *hum*) och eftersom man har 4h på sig så hinner man få undan allt! :) 1 tvätt med lakan, 1 tvätt vitt, 1 tvätt mörkt och en med handukar + övrigt. Det underbara är ju att de är en uppsättning av allt till varje tvättande..1 stycke tvättmaskin och 1 stycke torktumlare! Så skönt! :)
Problemet är ju att mina handdukar inte kommer få åka torktumlaren :( Ska försöka komma dit innan 19 och försöka smyga in dom, förhoppningsvis så stänger maskinen inte av sig (tyvärr så gör den troligtvis det :() Men men..bra som tusan och jag har bokat en tid till nästa söndag också! 19-23 den gången.

Nu börjar magen bli hungrig..den ska få brunabönor och bacon när jag är klar med handdukarna, mums! Ikväll så är det chokladbollar och film på schemat, jag har på tre dagar köpt tre filmer, alla nedsattpris såklart men ändå. Blir så när man inte har tv :( Men världens snällaste mattias (h) skulle komma och hjälpa mig med lite nerladdninigs prog..så mycket billigare! - Tack du är bäst! :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0