Liten söndag

Så var det söndag, snacka om att helgerna bara swischar förbi i en oerhörd fart..hoppas de inte blir torsdag för snabbt bara :S Hihi då har vi dugga, men de kommer gå bra..marknadsföring är ju det bästa som finns! :) Roligt att läsa! Ett kap kvar som ska läsas idag..eller två om jag orkar. Varje kap tar ca 1h så vi får se...

Hitills har det inte hänt så mycket idag, vaknat..läst..frulle (infrysta scones som rostades med lite marmelad och mumisgt te - nytt!!) Hade svårt att sova igår..tänkte på inredning..färger..kläder och massa annat skoj istället. Har tittat ut och räknat på vad jag behöver vid ev flytt - jag är otrolig ibland, om ni inte förstått det än :) :p

Imorgon gäller det!!!! OMG, hoppas hoppas hoppas på mig! De skulle vara så skönt att flytta från denna äckelkorridor och ut till verkligheten. Min frustration smittar av sig...nu vill grannen också flytta -NU! Nä nu ska jag fixa till mig lite och städa av lite här..behövs en uppfräschning!

Ciao!

Juste....har inte laggt upp de jag köpte i fredags..hum! De måste jag ju göra:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0