Kväll med sittning

Puh! Äntligen hemma...lite sent men det var ju sittning och Mora Träsk på kåren ikväll! Kände inte alls för att gå på sittningen ikväll..men ibland måste man vara lite social och lära känna alla roliga människor som bor här i Kalmar. :)

Efter att jag och Lina handlat te på stan så mötte jag upp de andra i min grupp, vi har ett grupparbete nu. Men vi kollade på vår film och gick igenom lite snabbt om vad vi skulle göra härnest. Ska träffas imorgon och skriva och gå igenom. Man fick fram så mycket så det kommer nog gå snabbt att fixa.

Ligger efter med läsande dock, känns inte så otroligt viktigt...men man måste göra det för att förenkla kommande tentaplugg. Den kommer med stormsteg - tyvärr! :( Men jag har fattat beslutet att D-day på lördag kommer nog bli väl drabbat av mina tidigare missar. Är nog me fram till lunch som senast innan jag beger mig hemmåt för att plugga..och läsa missade kapitel och se till att jag kommer före de andra litegrann iaf. De känns så mycket lättare..och smartare! :)

Är så sugen på Scones...de ska jag ta och baka! Måste ha mjöl bara..men tänkte åka och handla imorgon ändå! Något annat jag måste göra är strama åt min budget som bara glider vart den vill just nu. :( Imorgon är det lunch hemma innan biblioteksvisning och grupparbete!

Nä nu somnar jag! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0